نتایج جستجو برای عبارت :

هرجایی قسمت هه

۱-حداقل سه بار در هفته تمرین کنید. بسیاری از افراد تصور می کنند برای ساختن ماهیچه باید هر روز تمرین کنند، اما این طور نیست. عضلات زمانی بزرگتر می شوند که هنگام تمرین استراحتهای کوتاه داشته باشند و زمانی قویتر می شوند که طی روزهای استراحت دوباره بازسازی شوند. بنابراین گروه یکسانی از عضلات را در دو روز متوالی تمرین ندهید.
به صورت گردشی گروهی از عضلات را تمرین دهید، یعنی روزهایی که نمی توانید روی عضلات پا تمرین کنید، روی بازو، پشت، قفسه سینه و
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
shayanrayaneh mohammaadd ماشین سازی صنعتی نکس ماشین آیفون تصویری - راهبند - جک درب پارکینگ مطالب متنوع کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانلود آهنگ جدید | گل صدا | سایت آهنگ | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ آذری مد و پوشاک ماشین آلات گچبری رضا پارسایی آموزش فارکس